Kamis, November 24, 2011

OnTae having dinner in London

taken from fans account

In London, SHINee stayed in one of the most luxurious hotel named Corinthia hotel. Finally Taemin came out from the hotel with a girl, suspected that she is a coordi noona.When that girl said “Oppa”, then Taemin said ‘Annyeong” to her who’s waiting for SHINee outside of the hotel.

These fangirls stalked Taemin and Onew wherever they go. Taemin and Onew wore a black coat. Apparently, Taemin and Onew went for dinner at a restaurant. Onew and Taemin just stopped in front of “Pizza Hut” ! This fangirl just walked behind Onew, she called “Onew Oppa”. But there is no reaction from him. Then she’s shouting “Onew……” but it just same, Onew didn’t give any respone to her. She moved behind Taemin and she’s shouting “Onew…. and grabbed Taemin’s elbow” >.< She handed Taemin a bag and said “this is for you!” then Taemin smiled a bit weak, he nodded and said “Thank You!” ^^;; Taemin and Onew looked really tired at that time. );

Taemin and Onew went to the Burger restaurant. They sat on the first floor. OnTae took off their coat. They were wearing white T-shirts. There is a Korean fan in the same restaurant where OnTae had dinner. The fangirl asked if she could take some pictures of Taemin and Onew. When that Korean fan asked for permission to take a picture of them, Onew waved and didn’t allow her because their make up didn’t look good. OnTae had finished eating their burger. They got ready to go back in the hotel. They left a lot of food on the table. Apparently, the Korean fan who had a conversation with Onew is one of the noona from SHINee fansite. >< SHINee will go back to Seoul at 9:00 pm (London time).






[Indo Translation]
Di London, SHINee tinggal di salah satu hotel paling mewah bernama Hotel Corinthia. Akhirnya Taemin keluar dari hotel dengan seorang gadis, diduga bahwa ia adalah noona.Saat dikoordinasi sang gadis berkata "Oppa", maka kata Taemin "Annyeong" pada siapa yang menunggu di luar hotel SHINee.

Fangirls ini berjalan mengikuti Taemin dan Onew kemana pun mereka pergi. Taemin dan Onew mengenakan mantel hitam. Ternyata, Taemin dan Onew pergi untuk makan malam di sebuah restoran. Onew dan taemin hanya berhenti di depan "Pizza Hut"! Fangirl ini hanya berjalan di belakang Onew, ia memanggil "Onew oppa". Tetapi tidak ada reaksi dari dia. Kemudian dia berteriak "Onew ... ..." tapi itu hanya hal yang sama, Onew tidak memberikan respone apapun padanya. Dia pindah pada Taemin dan dia berteriak "Onew .... dan meraih siku Taemin itu ">.<Dia menyerahkan tas Taemin dan berkata." ini adalah untuk Anda "kemudian Taemin tersenyum agak lemah, ia mengangguk dan berkata" Terima Kasih "^ ^;!!, Taemin dan Onew tampak benar-benar lelah pada saat itu T.T

Taemin dan Onew pergi ke restoran Burger. Mereka duduk di lantai pertama. OnTae melepas mantel mereka. Mereka mengenakan T-shirt putih. Ada penggemar Korea di restoran yang sama di mana OnTae makan malam. Fangirl bertanya apakah dia bisa mengambil beberapa gambar dari Taemin dan Onew. Ketika fans Korea meminta izin untuk mengambil foto mereka, Onew melambai dan tidak memungkinkan karena mereka tidak terlihat baik. OnTae telah selesai makan burger mereka. Mereka bersiap-siap untuk kembali di hotel. Mereka meninggalkan banyak makanan di meja. Rupanya, penggemar Korea yang memiliki percakapan dengan Onew adalah salah satu Fansite noona dari SHINee. > <SHINee akan kembali ke Seoul pada 9:00 pm (waktu London).


Source/Credits: zzzzzzHeng

 *rest well and sufficiently oppa T.T*

Tidak ada komentar:

Posting Komentar